Direct naar content
no-image

De geschiedenis van het heelal in 21 sterren (en 3 bedriegers)

Giles Sparrow
 22,99

Een bonbonnetje van een boek over ons universum en de sterrenkunde Wanneer je op een heldere nacht omhoog kijkt, kun je duizenden sterren aan de hemel zien staan. Elke ster

Doelwit aarde

Govert Schilling
 12,50

66 miljoen jaar geleden sloeg op aarde een meteoriet in met desastreuze gevolgen. Die catastrofale inslag leidde tot het uitsterven van vele diersoorten, waaronder de dinosauriërs. Hoe groot is de

no-image

Tussen twee oneindigheden (e-book)

Gianfranco Bertone
 14,99

De aanstaande revolutie in ons begrip van de kosmos

OPRUIMING
Aanbieding!

De Zon

Colin Stuart
 19,95

De zon is niet alleen het centrum, maar ook een van de grootste mysteries van ons zonnestelsel. Dit boek vol prachtige foto’s neemt je mee langs raadselachtige zonnevlekken en de

Stephen Hawking (e-book)

Leonard Mlodinow
 9,99

Een intiem en inspirerend verhaal over Stephen Hawking – de man, de vriend en de natuurkundige. Leonard Mlodinow vertelt in dit boek over twee decennia aan vriendschap en wetenschappelijke samenwerking

R.I.P. Heelal

R.I.P. heelal

Ans Hekkenberg
 12,50

De meeste astronomen zijn het erover eens: het universum zal niet altijd voortbestaan. De grote vraag is: áls het heelal eindigt, hoe ziet dat einde er dan uit? Het gordijn

R.I.P. Heelal

R.I.P. heelal (e-book)

Ans Hekkenberg
 9,99

Lees meerBESTEL NU

Het kosmisch rariteitenkabinet (e-book)

George van Hal en Ans Hekkenberg
 7,99

Het heelal zit vol onvoorstelbaar rare dingen. Een planeet die zo heet is, dat-ie letterlijk verdampt, bijvoorbeeld. Een mysterieus radiosignaal dat – je durft het bijna niet hardop te zeggen

Telescopen van de toekomst

Govert Schilling
 12,50

We staan aan het begin van een nieuwe revolutie in de astronomie. De komende jaren worden nieuwe reuzentelescopen gebouwd, waarmee sterrenkundigen verder in het heelal kunnen doordringen dan ooit. Ze

Toegevoegd!