Direct naar content

Het multiversum

Ans Hekkenberg
 12,50

Is ons heelal het enige? Of is het er slechts eentje in een enorme verzameling van parallelle universa? En stel dat het er meer zijn, waar houden al die geheimzinnige

Lees meerBESTEL NU

Tossen met de kosmos (e-book)

George van Hal
 9,99

Wat hebben het mysterieuze binnenste van zwarte gaten, de vraag of we leven in een geavanceerd kosmisch hologram en de wetenschappelijke zoektocht naar de ultieme theorie van alles gemeen? Het

Tossen met de kosmos

George van Hal
 12,50

Wat hebben het mysterieuze binnenste van zwarte gaten, de vraag of we leven in een geavanceerd kosmisch hologram en de wetenschappelijke zoektocht naar de ultieme theorie van alles gemeen? Het antwoord: het begrip entropie. Geboren in pruttelende stoommachines,

Lees meerBESTEL NU

Het trillende universum (e-book)

Martijn van Calmthout
 9,99

Bestaat de wereld om ons heen uit onvoorstelbaar kleine, trillende snaartjes? Volgens de snaartheorie wel. Theoretisch natuurkundigen denken dat ze met die theorie ooit alle deeltjes en krachten in het

Het trillende universum

Martijn van Calmthout