Direct naar content

New Scientist – 103

9,25

Niet in slaap komen, telkens wakker worden of gebroken opstaan ondanks uren in bed. Ongeveer 10 procent van de westerse samenleving lijdt aan slapeloosheid. Slaapprofessor Eus van Someren pleit in

New Scientist – 102

9,25

Kneiterharde herriemuziek. Tabascosaus. Belgisch bier. En diagrammatisch quantumformalisme. Het zijn de brandstoffen die de ziel van Bob Coecke verwarmen terwijl hij de basis legt voor een revolutie op het gebied

Zomeraanbieding
Aanbieding!

Pakket De fundamenten van de natuur

13,50

U ontvangt: Special Alles over quantum Special Deeltjes I Special Deeltjes II

New Scientist – 101

9,25

De oceanen hebben het zwaar te verduren. Door klimaatverandering en menselijke bemoeienis staan ecosystemen onder het wateroppervlak steeds meer onder druk. Marien geoloog Furu Mienis onderzoekt deze ecosystemen en pleit

Buitenaards Leven | Special New Scientist

9,25

Zijn we alleen, of delen we het universum met spannende wezens op verre planeten? Die vraag is niet alleen een populair vertrekpunt voor sciencefictionfilms; ook veel wetenschappers wijden hun onderzoek

New Scientist 100

New Scientist – 100

9,25

In dit honderdste nummer van New Scientist blikken we terug op honderd jaar wetenschap in Nederland en België. Daarnaast vroegen we acht topwetenschappers die we in deze nummers interviewden welke

New Scientist – 99

9,25

Kunstmatige intelligentie en andere informatietechnologieën dringen onze samenleving binnen en beïnvloeden de politiek, de media en onze democratie. Hoe houden we als maatschappij de controle? In dit nummer vertelt universiteitshoogleraar

New Scientist – 98

9,25

Er lopen in Nederland mensen rond die hun leven danken aan een wiskundige – ook al weten ze daar zelf niets van. Deze wiskundige is Rob van der Mei, expert

Het Brein | Special New Scientist

9,25

Het is misschien wel ons meest complexe orgaan: het brein. Hoe werkt ons geheugen precies? Wat gaat er fout bij hersenziektes? Kunnen we daar iets aan doen? Wat is bewustzijn,

New Scientist – 97

9,25

We nemen onze telefoon en laptop overal mee naartoe, poetsen onze tanden met een elektrische tandenborstel en rijden met een elektrische auto of fiets over straat. Al deze gemakken danken

New Scientist – 96

9,25

Wat weten we inmiddels over de oorsprong van het coronavirus dat ons al zo’n twee jaar in zijn greep houdt? Viroloog Marion Koopmans bezocht begin 2021 China en vertelt in

New Scientist – 95

8,75

Het is hoog tijd dat ook marketeers op een andere manier naar de consumptiemaatschappij gaan kijken. In dit nieuwe nummer vertelt hoogleraar marketing Willemijn van Dolen dat ze korte metten

Special: Knutselen met het allerkleinste

8,75

De ontwikkeling van Crispr-Cas leverde met recht een Nobelprijs op; de techniek biedt revolutionaire mogelijkheden om te sleutelen aan DNA. Ook in andere velden slaan wetenschappers op moleculaire schaal aan

Special: Quantum

8,75

Is de kat dood, levend, of allebei? Is het deeltje hier, daar, of op beide plekken? Van Schrödingers kat tot de cryptocalypse en van quantumthermodynamica tot de quantumcomputer; de wereld

Special: Deeltjes

8,75

De kleinste bouwstenen van het heelal blijven fascineren. Met steeds grotere deeltjesversnellers proberen wetenschappers allerlei spookdeeltjes op te sporen – terwijl anderen juist kleine versnellers bouwen. Door het allerkleinste te

11 nummers met korting

73,95

Uw voordelen op een rij: 11x New Scientist magazine met 27% korting Direct toegang tot de laatste editie via de app voor digitaal lezen Lees de digitale editie op uw

Toegevoegd!