Direct naar content
Zomeraanbieding
Aanbieding!

Pakket De fundamenten van de natuur

13,50

U ontvangt: Special Alles over quantum Special Deeltjes I Special Deeltjes II

Buitenaards Leven | Special New Scientist

9,25

Zijn we alleen, of delen we het universum met spannende wezens op verre planeten? Die vraag is niet alleen een populair vertrekpunt voor sciencefictionfilms; ook veel wetenschappers wijden hun onderzoek

Het Brein | Special New Scientist

9,25

Het is misschien wel ons meest complexe orgaan: het brein. Hoe werkt ons geheugen precies? Wat gaat er fout bij hersenziektes? Kunnen we daar iets aan doen? Wat is bewustzijn,

Special: Knutselen met het allerkleinste

8,75

De ontwikkeling van Crispr-Cas leverde met recht een Nobelprijs op; de techniek biedt revolutionaire mogelijkheden om te sleutelen aan DNA. Ook in andere velden slaan wetenschappers op moleculaire schaal aan

Special: Quantum

8,75

Is de kat dood, levend, of allebei? Is het deeltje hier, daar, of op beide plekken? Van Schrödingers kat tot de cryptocalypse en van quantumthermodynamica tot de quantumcomputer; de wereld

Special: Deeltjes

8,75

De kleinste bouwstenen van het heelal blijven fascineren. Met steeds grotere deeltjesversnellers proberen wetenschappers allerlei spookdeeltjes op te sporen – terwijl anderen juist kleine versnellers bouwen. Door het allerkleinste te

Special: Grote Denkers

8,75

Ter ere van de sterfdag van Stephen Hawking, tevens de geboortedag van Albert Einstein (14 maart), brengt New Scientist een special uit waarin u alles kunt lezen over ruimtetijd, de

Bestseller

Special: Wonderlijke Wiskunde

8,75

Wiskunde speelt een grotere rol in ons leven dan veel mensen wellicht denken. Van parkeerproblemen tot machtige algoritmes en wiskundige manieren om spelletjes te winnen: u vindt er alles over

Special: Kunstmatige Intelligentie

4,50

Deze special gaat over de onbegrensde mogelijkheden die slimme machines ons bieden. Hoe ze ons leven aangenamer kunnen maken. Maar ook over hoe ze ons – al dan niet terecht – beangstigen. Interview KI-expert Max

Special: Intelligente dieren

8,75

Over dieren raakt New Scientist nooit uitgepraat. Dieren zijn slim, ze kunnen dingen die wij niet kunnen of dingen die we niet verwachten. Ondanks dat maken dierenberichten regelmatig plaats voor zwaarder nieuws.

Special: Langer leven