Direct naar content

Uitgelicht

New Scientist 100

9,25

In dit honderdste nummer van New Scientist blikken we terug op honderd jaar wetenschap in Nederland en België. Daarnaast vroegen we acht topwetenschappers die we in deze nummers interviewden welke

Het Brein | Special New Scientist

9,25

Het is misschien wel ons meest complexe orgaan: het brein. Hoe werkt ons geheugen precies? Wat gaat er fout bij hersenziektes? Kunnen we daar iets aan doen? Wat is bewustzijn,

no-image

Water

Jack Challoner
 47,50

Verschijningsdatum: 19 april 2022 Vrijwel niets is zo alomtegenwoordig in ons leven als water. Bijna elke vloeistof die we tegenkomen bestaat er voor het grootste deel uit. Wolken en ijs

Top 5 (meest gekocht)

Het Brein | Special New Scientist

New Scientist 100

no-image

Young Scientist Vakantieboek Zomer 2022

Redactie New Scientist
 12,99

Op ontdekkingsreis

Print + Digitaal Premium

77,88

Lees onbeperkt artikelen op newscientist.nl Inclusief toegang tot alle premium-artikelen Lees New Scientist altijd en overal via de app. Ook offline. 11x per jaar de papieren New Scientist in huis

Special: Raadsels uit het heelal

8,75

Het heelal blijft fascineren. Daarom wijdt New Scientist een special aan de mooiste verhalen over grote kosmische vraagstukken. Is het idee van een oerknal achterhaald? Waarom ruziën astronomen over de