Direct naar content

Uitgelicht

Cellen

Jack Challoner
 19,95

FEESTDAGENTIP (van 47,50 voor 19,95) Cellen zijn ware krachtpatsers. In de 3,5 miljard jaar dat ze op aarde zijn, hebben ze het leven verspreid door de zee, over land en

Het weer

Andrew Revkin en Lisa Mechaley
 19,95

FEESTDAGENTIP (van 47,50 voor 19,95) Slecht weer is geen straf van de goden, weten we dankzij de wetenschap. Maar hoe hebben we alle kennis over het weer verzameld? Dit boek

Mars

Fabio Vittorio De Blasio
 19,95

FEESTDAGENTIP (van € 47,50 voor € 19,95) Waar is het water gebleven dat ooit zo rijkelijk over het Marsoppervlak vloeide? Wat weten we over het klimaat dat de afgelopen paar

Ruiken

Andreas Keller
 19,95

FEESTDAGENTIP (van 47,50 voor 19,95) Mensen hebben een goede neus, maar in de loop van de evolutie zijn we steeds meer vergeten hoe we die moeten gebruiken. Toch speelt ruiken

Onzichtbaar licht

Bob Berman
 19,95

FEESTDAGENTIP (van 47,50 voor 19,95) Het verhaal van al het licht dat we niet kunnen zien. De zon overspoelt je ermee. Het wemelt ervan rondom je elektronische apparaten. Je kunt haar

Kernfusie

Alain Bécoulet
 19,95

FEESTDAGENTIP (van 47,50 voor 19,95) In Frankrijk zijn onderzoekers bezig met een futuristisch wetenschappelijk project. Ze proberen de zon na te bouwen op aarde. In de zon botsen atomen op

Evolutie van de mens

Dierk Suhr
 19,95

FEESTDAGENTIP (van 47,50 voor 19,95) Hoe is uit de allereerste levende cel die miljarden jaren geleden ontstond uiteindelijk de mens ontstaan? Dit boek vertelt het hele verhaal van onze evolutie

Scheurkalenders pakket C

26,98

Fonkelnieuw en nog niet eerder verschenen: de Sterrenkundekalender 2023.  Met dit pakket haalt u ‘m samen met de Young Scientist Wetenschapskalender in huis. Bestel dit pakket nu en profiteer van

Scheurkalenders pakket F

26,98

Fonkelnieuw en nog niet eerder verschenen: de Sterrenkundekalender 2023.  Met dit pakket haalt u niet één maar twee keer de Sterrenkundekalender 2023 in huis. Ideaal als cadeautje voor de feestdagen!

Top 5 (meest gekocht)