Direct naar content

Abonnement Pocket Science

37,50

Nieuwsgierig naar de fascinerende principes van de quantumfysica? Geïnteresseerd in de mogelijke manieren waarop het heelal kan eindigen? Ontdek het allemaal met de boeken van Pocket Science, ontwikkeld door de

Lees meerBESTEL NU

De stam van het woord (e-book)

Yannick Fritschy
 9,99

Het woord woord komt van het Oudnederlandse wort. Stam stamt af van het Oergermaanse stamna. Want talen zijn net diersoorten: beetje bij beetje veranderen ze, totdat een nieuwe taal uit

Lees meerBESTEL NU

Tossen met de kosmos (e-book)

George van Hal
 9,99

Wat hebben het mysterieuze binnenste van zwarte gaten, de vraag of we leven in een geavanceerd kosmisch hologram en de wetenschappelijke zoektocht naar de ultieme theorie van alles gemeen? Het

Sociale robotica (e-book)

Sebastiaan van de Water
 9,99

Binnenkort komen we robots tegen in het klaslokaal, in het verzorgingshuis en misschien zelfs naast ons in bed. In de VPRO-serie Robo sapiens van Jelle Brandt Corstius zagen we al

Lees meerBESTEL NU

Het trillende universum (e-book)

Martijn van Calmthout
 9,99

Bestaat de wereld om ons heen uit onvoorstelbaar kleine, trillende snaartjes? Volgens de snaartheorie wel. Theoretisch natuurkundigen denken dat ze met die theorie ooit alle deeltjes en krachten in het

Lees meerBESTEL NU

Telescopen van de toekomst (e-book)

Govert Schilling
 9,99

We staan aan het begin van een nieuwe revolutie in de astronomie. De komende jaren worden nieuwe reuzentelescopen gebouwd, waarmee sterrenkundigen verder in het heelal kunnen doordringen dan ooit. Ze

De quantumcomputer (e-book)

George van Hal
 9,99

Hij is razendsnel en kan dingen waar zelfs de sterkste supercomputer zijn tanden op stuk bijt. De quantumcomputer simuleert met gemak het wereldwijde klimaat, de manier waarop bloed door ons

DNA-bewerking (e-book)

Kristel Kleijer
 9,99

Een nieuwe techniek voor het aanpassen van DNA is op dit moment een revolutie aan het ontketenen. Sinds kort kunnen wetenschappers met Crispr/Cas9 heel specifieke stukjes uit genen knippen en

Exoplaneten (e-book)

Joris Janssen
 9,99

Het heelal wemelt van de meest vreemde planeten. Sommige zijn compleet bedekt met water, andere bestaan voor een groot gedeelte uit diamant en weer andere lijken als twee druppels water

Ruimtetijd (e-book)

Yannick Fritschy
 9,99

Vraag iemand in hoeveel dimensies we leven, en de kans is groot dat diegene zegt ‘drie’. Einstein ontdekte echter dat ook tijd een dimensie is. Deze vier dimensies vormen samen de ruimtetijd.

Toegevoegd!