Direct naar content
no-image

Living nature-Kleuren voor volwassenen

14,95

De natuur is een onuitputtelijke bron van inspiratie en rust. Ga mee op reis en laat je betoveren door de magische wereld van flora en fauna. Bloemen, vogels, insecten, bomen…

Lees meerBESTEL NU

Humor is een van de vier pijlers onder het universum (e-book)

Madelijn Strick
 10,99

Op verrassende wijze verbindt Madelijn Strick inzichten uit de fundamentele psychologie en neurowetenschap met hedendaagse sociale vraagstukken om te laten zien waarom humor essentieel is. Humor is de smeerolie in

Lees meerBESTEL NU

Nog meer ideeën die de wereld veranderen

Samengesteld door Jim Jansen
 19,99

Hoe is het leven op aarde ontstaan? Uit welke kleine deeltjes is de werkelijkheid opgebouwd? Kunnen we veroudering vertragen of misschien zelfs helemaal stoppen? Nederlandse en Vlaamse onderzoekers houden zich

Big History

David Christian
 24,99

Wat zou er gebeuren als we al onze huidige wetenschappelijke kennis zouden samenvoegen tot één samenhangend verhaal over onszelf en onze plek in het universum? Dit was het uitgangspunt van

De tweede

Lynn Berger
 20,00

Herinner jij je eerste keer nog? Grote kans dat je je tweede keer vergeten bent. Want voor tweede keren hebben we meestal weinig woorden. Dat ontdekte Lynn Berger toen ze

Het hart

Sandeep Jauhar
 19,99

Als cardioloog Sandeep Jauhar zich op een dag bij het beklimmen van de trap benauwd voelt, laat hij voor de zekerheid zijn hart onderzoeken. Hij is gewaarschuwd: vijftien jaar voor

Tegen de vrouwen

Abram de Swaan
 19,99

In de afgelopen halve eeuw is over de hele wereld het onderwijs op alle niveaus in razend tempo uitgebreid, vooral voor meisjes en jonge vrouwen. Daarmee veranderden de man-vrouwverhoudingen navenant.

Liever dier dan mens