Direct naar content

De race tegen de schildpad (e-book)

12,99

Grote natuurkundigen als Einstein en Galilei waren meesters in het bedenken van gedachte-experimenten: soms bizarre, en altijd baanbrekende hersenspinsels waarmee ze hun revolutionaire natuurkundige theorieën vorm konden geven en buiten

Hawking Hawking

Charles Seife
 29,99

een wetenschappelijke fenomeen ontrafeld

Hawking Hawking (e-book)

Charles Seife
 14,99

Een wetenschappelijke femomeen ontrafeld

Boek van de Maand

Helgoland

Carlo Rovelli
 20,99

Op Helgoland, een kaal eiland in de Noordzee, een bij uitstek geschikte plaats om extreme ideeën te ontwikkelen, gaf de 23-jarige Werner Heisenberg de aanzet tot wat volgens velen de

Het quantumtijdperk (e-book)

Brian Clegg
 19,99

* Is het quantumtijdperk het nieuwe stoomtijdperk? * Nu al zijn quantumtechnologieën verantwoordelijk voor dertig procent van het Amerikaans bruto binnenlands product * Dit boek legt helder uit hoe bizar

FEESTDAGENTIP
Aanbieding!

Kernfusie

Alain Bécoulet
 19,95

FEESTDAGENTIP (van 47,50 voor 19,95) In Frankrijk zijn onderzoekers bezig met een futuristisch wetenschappelijk project. Ze proberen de zon na te bouwen op aarde. In de zon botsen atomen op

FEESTDAGENTIP
Aanbieding!

Onzichtbaar licht

Bob Berman
 19,95

FEESTDAGENTIP (van 47,50 voor 19,95) Het verhaal van al het licht dat we niet kunnen zien. De zon overspoelt je ermee. Het wemelt ervan rondom je elektronische apparaten. Je kunt haar

Lees meerBESTEL NU

Tot het einde der tijden (e-book)

Brian Greene
 19,99

Al sinds de mens leerde overleven houdt hij zich bezig met vragen over oorsprong en betekenis. Vandaag de dag worstelen we met dezelfde vragen, maar onze kennis over het universum

Wat als? 2.0

Randall Munroe
 20,00

De langverwachte opvolger van de wereldwijde bestseller Wat als? In deze langverwachte opvolger van de megaseller Wat als? geeft Randall Munroe zijn beste antwoorden op de raarste vragen. Ben je

Water

Jack Challoner
 47,50

Vrijwel niets is zo alomtegenwoordig in ons leven als water. Bijna elke vloeistof die we tegenkomen bestaat er voor het grootste deel uit. Wolken en ijs – water in andere

Zwarte gaten

39,99

Zwarte gaten spreken tot de verbeelding. Veel bestaande boeken over zwarte gaten beperken zich echter tot de ‘klassieke’ beschrijving in termen van relativiteitstheorie, of ze bespreken de kwantummechanische informatieparadox zoals

Zwarte gaten

18,99

In het voorjaar van 2015 schreef ik voor de website Quantum Universe een veertiendelige populairwetenschappelijke artikelenserie over zwarte gaten: http://www.quantumuniverse.nl/dossier?zwarte?gaten. Tijdens het schrijven van de serie werd het me steeds

Toegevoegd!