Direct naar content

3, 2, 1, GO!

André Kuipers
 11,99

Spannend verhaal van astronaut André Kuipers over vier jonge astronauten die kans maken op een reis naar de ruimte. Een unieke combinatie van fictie én non-fictie, boordevol grafische extra’s waardoor

Buitenaards

Avi Loeb
 21,99

Eind 2017 zagen wetenschappers van een Hawaïaans observatorium een object dat door ons zonnestelsel zweefde en zo snel bewoog dat het alleen van een andere ster kon komen. Avi Loeb,

Buitenaards (e-book)

Avi Loeb
 12,99

Boek van de maand

De olifant in het universum

25,00

Govert Schilling over het grootste mysterie in de moderne sterrenkunde: donkere materie ‘De aanwijzingen over de ware aard van “donker spul” staan zeer waarschijnlijk ergens in dit boek. We weten

Deining in de ruimtetijd

17,50

Einstein, zwaartekrachtgolven en de toekomst van de astronomie

Doelwit Aarde

11,99

66 miljoen jaar geleden sloeg op aarde een meteoriet in met desastreuze gevolgen. Die catastrofale inslag leidde tot het uitsterven van vele diersoorten, waaronder de dinosauriërs. Hoe groot is de

Galaxies

39,99

Sterrenstelsels zijn de fotomodellen van de kosmos. Sierlijke schijven, statige spiralen, symmetrische stralenkransen – elk sterrenstelsel is uniek. Stuk voor stuk zijn sterrenstelsels een lust voor het oog. Sterrenstelsels zijn

Laatste exemplaren
Aanbieding!

Het kosmisch rariteitenkabinet

Ans Hekkenberg & George van Hal
 11,99

Het heelal zit vol onvoorstelbaar rare dingen. Een planeet die zo heet is, dat-ie letterlijk verdampt, bijvoorbeeld. Een mysterieus radiosignaal dat – je durft het bijna niet hardop te zeggen

Lees meerBESTEL NU

Het kosmisch rariteitenkabinet (e-book)

George van Hal en Ans Hekkenberg
 7,99

Licht in de duisternis

Heino Falcke
 24,99

Het was sensationeel wereldnieuws: op 10 april 2019 presenteerde Heino Falcke de allereerste foto ooit gemaakt van een zwart gat – een keerpunt in de sterrenkunde. In Licht in de

no-image

Op zoek naar het recept van het universum

Harry Cliff
 27,99

Van de oorsprong van atomen tot de oerknal

R.I.P. Heelal

Ans Hekkenberg
 11,99

De meeste astronomen zijn het erover eens: het universum zal niet altijd voortbestaan. De grote vraag is: áls het heelal eindigt, hoe ziet dat einde er dan uit? Het gordijn

R.I.P. Heelal

R.I.P. Heelal (e-book)

Ans Hekkenberg
 9,99

Reiziger in het wereldruim

Dirk van Delft
 24,99

Henk van de Hulst (1918-2000) is een van Nederlands grootste astronomen. Als Utrechtse student voorspelde hij in 1944 het bestaan van de 21 cm-waterstoflijn in de radioastronomie, reden voor de

Stephen Hawking

Leonard Mlodinow
 24,99

Een intiem en inspirerend verhaal over Stephen Hawking – de man, de vriend en de natuurkundige. Leonard Mlodinow vertelt in dit boek over twee decennia aan vriendschap en wetenschappelijke samenwerking

Stephen Hawking (e-book)

Leonard Mlodinow